Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, αλλαγή με άλλο προϊόν (ίσης ή μεγαλύτερης αξίας) ή έκδοση πιστωτικού υπολοίπου. Αλλαγές στις προσφορές ΔΕ γίνονται.
ΕΛΛΑΔΑ
-Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (5€), καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής(3€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε την διαφορά με αντικαταβολή).
-Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.
-Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.
*Επιστροφή σε αξεσουάρ μαλλιών δεν είναι αποδεκτές, λόγω υγιεινής.
** Η επιστροφές στα μαγιό γίνονται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής και να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φτάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
ΚΥΠΡΟΣ
-Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (10€) επιβαρύνουν εσάς.
-Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.
-Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.